Wednesday 12 December 2012

Random Title ._.

Assalamualaikum. Ellow manusia v_v Sihat tak? Tak sihat? Sepp sikit, kita gang. Herghh intro macam rubbish. Macam-macamlah aku ni. lol B|

Otak aku berpusing-pusing memikirkan tajuk hape yang aku nak tulis u_u Jadi, untuk memudahkan kerja aku, aku type je lah random title. *berhenti jap tengok Scent Of A Woman* Wargh! aku tengok lelaki tu macam matang je *ayat hampeh. En? 

Aku sudah merelakan di atas pemergian Ray. Redha dengan suratan takdir yang aku tak boleh membesarkan dia. Sebab apa dia mati? Based on my investigation, tikar telah menghempap dia. Adik aku cakap ada najis dia terkeluar sedikit demi sedikit. Mata aku bengkak macam mata alien woo. menangis. Semalam pun aku tidur pukul 4. Then aku bangun pukul enam. Tidur balik bangun pukul 8 empat puluh tiga. Eh hafal en. HAHA. 

Eh tengok header aku. Tiba-tiba aku terbubuh gambar ulzzang. Haha *k annoying. Dia comel ok! ._. Lepas tu aku edit balik blog aku. Jadi macam lain. Entahlah, aku pun tak tau apa yang lainnye n_n Awak fikirlah sendiri. Hihi #menggedik lol gila. Sebab tu lah title aku pun macam gila. Sabar aje lah. Eheh (-_-)7

Sebelum aku lupa, ni account twitter kedua aku. Account pertama ada problem dohh ._. sedih gila. Nah nengok tweet aku baru satu. Haha *minah sewel. Silalah follow aku. Tengok muka saya *kedip-kedip mata


Eh aku nak tutup tirai ni. Nak tanya apa-apa kat aku tak? Saja time bosan ni aku selalu meroyan. So, tanya kat sini yaa. Daa

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: