Sunday 6 July 2014

Diary Abang Gemok

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
 
Mempersembahkan


nama titew temok. Ehem ! Dah kenapa suara macam bapok ni. Oi, panggil gua Enchi Gemok. Gua kucing paling gengster dalam anak branak gua. Cuma suara gua terlebih picing ziana zain. Umur gua baru 7 tahun 7 bulan so ingat lah beday gua bulan 10 nanti. Gua nak lu  bagi gua makan ikan paus fresh dari Laut Antartika kalau tak gua tak terima. Ehe demand seh


Jangan terpedaya dengan ayat rock gua ya. Dalam pelusuk jantung gua ada taman cinta bunga bunga mewarni beb. Ni lah muka manja gua. Sebab tu gua sekarang dah ada 19 ex. Hati hati, jangan tergoda dengan gua sudah ok. Gua tak layan strangers2 ni. 

Yang anak mat salih buntut hitam tu anak buah gua. Time ni memang gua belum matang lagi, beb. Gua suka pandang menyampah dekat anak mat salih ni. Dia ni sekarang dah merampas takhta gua dari kecik. Memang gua rasa nak cakau cakau je leher dia ni. Nanti2 la gua suruh tuan gua upload gambar Bruce. Die tak famous.


Ni pulak wajah gua time kecik kecik dulu. Sorry la kecil. Dah time kecil, gambar kena kecil lah kan. Innocent habis beb. Memang time ni gua nak tuan gua belanja Whiskars dalam tin tuuuuuu. Tapi dah tuan gua kekwat ngan gua jadi apalagi memang gua buat mata guli laa kan. 

Gua ada 3 ekor anak buah. Bruce, Kurus & Black. Ada 2 ekor adik. Lee & Uj (uteh junior) adik adik gua semua ikut bulu gua dan adik perempuan gua yang berbadan gua kini. Tahniah dik. Dan. Gua ada mummy yang sekarang ni hormon tengah biul biul garang. Momey 

/ Penghabisan diari \

Menurut tuan gua

Gua ni hensem
Gua ni gendut
Gua ni comel
Gua ni cerewet
Gua ni penakut

Tapi yang penting

Gua tetap teristimewa


Aku sangat lah kekeringan otak nak update apa. 

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

5 comments:

Unknown said...

peluang perniagaan Dalam bisnes top up semakin meluas dan berpotensi berkembang maju dari masa ke semasa. Peluang perniagaan nie terbuka kepada siapa sahaja tanpa mengira had umur, kedudukan status, tidak kira anda bekerja tetap atau tidak. Ianya terbuka kepada sesiapa yang ingin mencari pendapatan secara kecil-kecilan atau besar-besaran. Boleh jadi suatu hari bisnes topup menjadi pekerjaan tetap anda.. dengan income yang anda puas hati.. IN SHAA ALLAH.. dengan usaha anda..Daftarlah sekarang !

sesuai untuk :
# pelajar IPT. Sebab apa ?. saya juga pernah menjadi seorang student IPT. Duit PTPTN memang tak cukup. Kita sebagai student juga mempunya keinginan untuk berbelanja . BETUL ATAU TIDAK ?
# peniaga kedai runcit(TAK PERLU CHARGE RM 0.50 KEPADA PELANGGAN SEBAB DARI TOPUP YANG ANDA RELOADKAN KEPADA PELANGGAN ANDA SUDAH DIBERI KOMISYEN) disini anda mungkin mempunyai kelebihan. sebab apa ?. dari apa yang saya perhati dan telah saya survey. kebanyakkan penjual topup dari kedai2 runcit mengenakan charge tambahan 0.40/0.50 dan sebagainya kepada setiap pelanggan yang membeli topup sedangkan anda tidak.
# penjawat sektor kerajaan dan swasta yang menginginkan income tambahan
# penganggur terhormat yang tidak mempunyai sebarang income/pendapatan

MEMPERKENALKAN !!!
Part Time Bisnes (Topup) - Pakej Agen..

Pakej Agen Topup Paling GEMPAK..
Yuran Terendah, Profit @ Keuntungan Tertinggi Di Pasaran..
YURAN PAKEJ

AGENT (RM30.00)
Produk Yang Disediakan :-
* Maxis
* Digi
* Celcom
* Umobile
* Tunetalk
* Xox
* Merchantrade
* Digissocial
* Digisidd
* Digibroadband
* Molpin
* Tron
* Italk
* Cib-Mall Pin
* A-Cash Pin
* Mcoins Pin
* Njoi Flexi
* Celcom Bill
* Maxis Bill
* Digi Bill
* Umobile Bill

Utility Bill :-
* Telekom Bill
* Astro Bill
* Syabas Bill
* Tnb Bill
* Water Bill (Johor, Kelantan, Kuching, Melaka, Pulau Pinang, Pahang, Perak, Sibu)
* Electricity Bill (Sabah & Sarawak)
* Indah Water Bill
* Unifi Bill
* Sada Bill

UNTUK INFO LANJUT BOLEH SMS/WECHAT/WHATSAPP 0177259260 24 JAM. PANGGILAN TELEFON TIDAK DI GALAKKAN KERANA TERIKAT DENGAN KERJA

ayujaded said...

Salam Anis :) Terima kasih la sebab sudi singgah blog akak. Akak lama dah tak blog kt blogger sebab active kat tumblr, cuba baru2 nie rasa nak blog balik.

Jika Anis nak request apa2, just let me know.

Student Kecik said...

Perkara kecil je tu kak. Hehe. Request apa apa? Ya Allah baiknya akak. Hihihi insha Allah terima ksih kak.

# happy dpt kenal dgn akak

atrix said...

Comel kucing. Saya pun peminat kucing.

Student Kecik said...

@atrix gang gang ! :D