Tuesday 6 March 2018

Student Kecik's STPM Result

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


Assalamualaikum, !
Subhanallah, Alhamdulillah, Laailahaillallah, Alllahuakbar
Tiada kata kata yang mampu aku gambarkan sekarang nih.
Hanya mampu mengalirkan air mata sambil menghupdate blog dalam kereta
Otw nak ke Kolej Tingkatan Enam Tunku Abdul Rahman Putra, Sabak Bernam

Tempat aku tinggal kat asrama sana
Selama setahun setengah

6 Mac 2018
Selasa
Result STPM 

Allahu..
Alhamdulillah terima kasih Allah

Hadiah untuk emak, abah
Puan Junaidah Mansor & En. Mohamad Nor Mohd Yussoff

Hadiah buat cikgu cikgu KiSTARP
Puan Rostiyah Sarnin, Puan Ramnah Abdullah Sani, Puan Salina Derased, En.Jussery Jamil, dan Madam Hayati Hashim

Tamat sudah perjuangan tingkatan 6 aku.
Alhamdulillah :)
Doakan aku dapat universiti dengan course yang selayaknya
Mendapat kerjaya yang baik. 

Cita-cita aku?
Guru
Menyebarkan ilmu kepada anak bangsa
Aamiin! 



 

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Hanachie said...

Alhamdulillah! Tahniahhh!!!! ^^ keep going tau!! :D

Student Kecik said...

@Hana Thankyouuu! In Shaa Allah <3