Sunday 2 March 2014

Senarai Blogger Yang Menyediakan Tutorial

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  , Assalamualaikum dan hello para cengkerik . (utk cengkerik sahaja ye)


Assalamualaikum . Saya blogger baru . Selamat berkenalan . Semoga dapat memberi tunjuk ajar kepada saya ,  nama saya anis . Saya baru enampulohbelas tahuun. Masih mentah . Masih kebluran dalam blogging . Saya juga tidak reti edit blog . Template ini saya ambil dari Kemetot Chomel . Jom belajar tutorial dari sini : http://aqupunyekesahbukankau.blogspot.com/  segala yang comel ada disitu . Jangan worry jangan gelebey, ( ayat apakah ini ) ,

Ulang lagi sekali, kalau nak lebih memahami tntg blog, jom lawat mereka ni :

@KemetotChomel
@Blog Cik Nurfarah
@Lyssa Faizureen 
@Faqihah Husni
@Liyaa Bloggies
@Wanaseoby
@Dunia Impian Fatin
@Amalina Lee
@The Tutobies
@Hafiz Zulkafly
@Atin VIP
@Fiz Graphic
@

@Student Kecik  (shameless --') hewhew

Ekeceli banyak lagi yang anis nak senaraikan , ramai gila okeng . Itu anis rasa baru suku je . Blogger otai blogger baru semua ada . Daripada anis start blogging (2011), anis banyak belajar dari situ sini sana sono sunu . Sekarang kan segalanya di hujung jari kaki.

Sebelum tu, cantik kan template kak una yang anis guna ni. Cuma copy dan paste dalam tempalate . Dah cantik blog haku , HAHAHA

Sampai sini sahaja blogger baru menaip kikiki, love , anis
Bye, assalamualaikum, peace yoo

 comel kan penyamaran sebagai blogger baru


THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: