Tuesday, 23 December 2014

Sunburn Trang Tang Tang !

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum

Alkisah....
Maka tersebutlah kisah
sang kancil datang beramai ramai menghadap Sultan Firaun
Mana firaun pakai sultan...tan

*dialog fofular yang tidak hilang ditelan zaman*


Sekarang ni, aku sangat sangat sangat lah down nak menghadap orang.
Sebab apa?
Sebab sunburn !!

Ahad lepas aku pergi Teluk Kemang, Port dickson. Biasalah kan budak- budak macam aku ni kan jakun. Jadi aku TER-sangat LAH teruja pabila melihat keindahan pantai terbentang luas dihadapan mata. Subhanallah indah nya ciptaan Allah

Sampai sampai je situ petang tuh juga kami turun pantai, Lepastu naik banana split. Sebenarnya banana bot tapi mak aku panggil banana split. split pun split lahh Hahahah.

Cuma yang tak seronoknya disebabkan aku rabun, 
jadi masa menunggang bot tuh aku tak tahu nak pandang mana sebab semuanya sama je T_T 

Ni kau memang nak cerita pasal mandi pantai ke sunburn ni?
*Errr 

Sekarang ni aku tengah buat pencarian gugley
tentang macam mana nak kasi elok muka aku
Mungkin aku masih jakun sebab ni pertama kali jugaklah aku kena
Sebelum ni elok ja --'
Dua kali kata diri sendiri jakun
Kuajo Kuajo

Aku nak menepek muka dengan tepung gandum 
, madu, putih telur  nanti. ( Telur ayam ye jangan dok fikir lain. )
Sungguh tk selesa ! Muka aku pedih bila disentuh sentuh


#Redhalah

No comments: