Wednesday, 3 December 2014

Teringin nya nak.......

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
   
Assalamualaikum duhai blog. Ahhh kekok sungguh jari ketod ni nak taip. Ok ,jadi aku meningkat dewasa  dah nak jadi mak orang. Mak orang? Haluuu apa kedehek yang aku taip nie. Tahun depan aku dah nak spm --' SPM tuh apa? Sayang Papa Mama ke? Eeem no anis no ! 

Sudah, cukup cukup sudah. Cukup sampai di sini saja.

Manusia kan. Mesti ada kehendak dan keperluan sindiri. Tapi apa yang aku belajar masa sekolah rendah dulu, dalam exam cikgu suruh tick samada sesuatu itu keperluan/kehendak. Contoh : baju. Mesti la tick kat keperluan kan. Andd aku dapat full marks kat situ. Wheee bijak anis bijak. Haha dah lah itu cerita zaman kegemilangan bolehla skarang soalan addmaths nah kau cuba selesaikan 
f(x)+y=3x-4=cari r
Kesimpulan daripada ayat yang dibebelkan di atas: Aku teringin nak  ----- PANDAI


Semua orang boleh pandai kalau ada usaha yang semaksimum mungkin. 'tegas pengetua'
Semua orang boleh pandai kalau ada usaha yang semaksimum mungkin. 'tegas ibubapa'
Semua orang boleh pandai kalau ada usaha yang semaksimum mungkin. 'tegas cikgu'
Semua orang boleh pandai kalau ada usaha yang semaksimum mungkin. 'tegas cikgu tusyen'
Semua orang boleh pandai kalau ada usaha yang semaksimum mungkin. 'tegas ketua pelajar'
Semua orang boleh pandai kalau ada usaha yang semaksimum mungkin. 'tegas google'
Semua orang boleh pandai kalau ada usaha yang semaksimum mungkin. 'tegas jiran'

Daripada aku blur blur sekolah tadika nak pergi sekolah kena sebat mencipta beribu ribu alasan tak nak pergi sekolah, tpi ayat ni jugak yang masih melekat di hati sabunari. Typo, sanubariku. Haha

Dah lah berhenti cerita pasal pandai_


I'm not genius (menangis sambil mencangkung)


p:s // Aku tak tau kenapa aku pakai gambar muka catat ni. sajeTypo, cacat

 

7 comments:

Mizz'strawery Smile said...

Semoga berjaya! kak Anis! ^^
Hope dapat result yg baik nanti...

Farah Waheda Wahid said...

all the best in your future undertakings dear...

anis Sk said...

@Mizz'strawery Smile thank you sayang.. Lambat lagi hekhek

@Farah Waheda Wahid Insha Allah kak farah, thank you..

natrah maslion said...

gud luck spm next year .. do the best :D .. buat yang tmampu jaa k , hee :)

anis Sk said...

@natrah maslion terima kasih =D Insha Allah i'll do my best=D

Qaseh Zamberi said...

Assalamualaikum Kak Anis. Bittaufiq Wannajah ye kak dalam SPM nanti. Nisa doakan ~

anis Sk said...

@Qaseh Zamberi Waalaikumussalam Nisa. Insha Allah Aamiin , thanks nisa =)