Thursday 18 December 2014

Vintage ! Minat, Tapi Poket Kosong

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalamualaikum

Hii awak. 

Vintage ni aspek dia luas tau. Aku pernah cakap kat kawan aku yang aku suka vintage. Lepastu dia jawab. " vintage yg macam mana kau suka? " Aku macam,, "..............." 'vintage ni banyak kategori kah? Apa aku nak jawab ni? ' . Yang ada dalam kepala aku ni dua tiga cebisan kecil je pasal ni. Tapi apa yang anis tau, vintage ni corak dia lawaaaa (Yang bunga bunga kecil tu). Betul tak betul tak. Siapa suka ? Gang laaa dengan anis ! 

Pertamanya, Lawat SINI kalau nak tau vintage dengan lebih deep, 

Eh pertama? Kamu nak buat karangan step by step ke? Hehe. Shttttt diam lah mulut hati ni. zip mulut tu baru tau. -- punchline lawak Amir im sorry. Hehehe 5 bintang. 

kalau nak tahu, ni lah salah satu corak vintage yang aku tersewel sewelkan tu.
Ni corak vintage kan? Kan? Maaf kalau salah. Haha

Dekat instagram aku banyak jugalah follow ig shop yang jual pakaian2 vintage. Nak tengok? Aku share siked : @amaliscouture  |  @Missvintageshops | @Missvintageshop_

Memang kalau aku stalk dekat ig tak sah xstalk tiga tiga ig ni. Malangnya, beg dompet aku ada lalat je * menangis sambil cek purse*

Lepas tu yang aku tahu, effect vintage pun lawa jugak, Filter filter dia kalau pandai pilih dan edit laaa, lepastu gambar pun sesuai. marbles gituuuu. Aku nak impikan yang aku "Minahs Yangs Pandais Tangkaps Sertas Mengedits Gambars Kepadas Vintages". tapi aku tak mau. sebab aku tak nak melalak kemudian hari TT__TT





credit : tumblr

Lawa-lawa-lawa-lawa-lawa-lawa-lawa-lawa kan =)


Assalam, Annyeong



THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

4 comments:

NaD Dea said...

Assalamualaikum. Tau tak apps apa yg ada vintage filter ni ? :)

Student Kecik said...

@NaD Dea Waalaikumussalam, apa yg anis tahu, dalam app Picsart ada filter vintage. Magichour pun ada rasanya, boleh jgak godek2 vsco dkat (temperature, brightness, dll)

ezyra taharin said...

corak vintage memang cantik..dia macam engslish style punya corak..hehe

Student Kecik said...

@ezyra daniel Heee betul betul betul =D Cantik sgt !