Sunday, 15 April 2012

BEN ASHAARI TANYA 5 BLOG BEST PILIHAN SAYA

Assalammualaikum .

Blog Best Pilihan Saya ialah :

1 >> Blog akak Lyssa Faizureen :
Sebab entry kak Lyssa memang best ! Blog Kemas & tak serabut macam blog saya T-T & cantik
Nak jadi macam kak Lyssa :) Blognye secomel orangnye

2 >> Blog abang Ben Ashaari
Sebab .. sama jugak, entry best & tak mengarut :) -kemas-

3 >> Blog akak Yasmin Aris 
Blog akak Yasmin idola Arin :> Suke pergi situ, sebab time baca entry mesti ade
yang lawak2, blog sentiasa kemas, cantik macam orangnye -tak pernah bersepah ~hihi

4 >> Blog akak Bicara Farah
Blog cantik, pink colour, suka pergi situ, Blog pertama Arin belajar tutorial
Cantik, menarik memang debom :D

5 >> Blog akak Una / Kemetot Chomel
Sejuk mata memandang :), comel sesuai dengan nama blog .. suke lawat situ
sebab .... best lah :>

Tu je :> babai Assalammualaikum

17 comments:

MawardiYunus said...

dari segmen yg sama :)

Nur Fazrina Hadi said...

Follow sini :) BW dari blog abg ben

♥Arin Anis said...

okey :) thx follow

cyda said...

lifedearstory.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-tanya-5-blog-best-pilihan.html

datang sini ^^v nah gulagula --o

RochelMayMei said...

Dari segmen yang sama.. http://rochellesecret.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-tanya-5-blog-best-pilihan.html :)

Mieya Atiera said...

Hai. Thanks for the sharing. Btw, jemput singgah ke belog Mieya :)

http://budakshumort.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-tanya-5-blog-best-pilihan.html

ary_lee said...

wish me to b on d list soon^^
Nice to know U^^
Harap dapat beri tunjuk ajar untuk budak baru mcm ary^^

*Sejujurnya,itu COPY PASTE^^
Terlampau banyak kali nak kena taip*

Lulu Caldina said...

Semua yang terbaik.. Pandai awak pilih eh ;)  [info]

♥Arin Anis said...

@cyda
thx dtg sini :) done visit your blog :)

♥Arin Anis said...

@RochelMayMei thx sggh sini :)

♥Arin Anis said...

@Mieya Atiera welcome:) done singgah ! :)

♥Arin Anis said...

@ary_lee sy pon bdak baru lah :) hehe..dh singgah :)

♥Arin Anis said...

@Lulu Caldina thx :>

deno said...

salam perkenalan! deno datang dari blog abgben dan folow sini! yeah!!!

jom ke blog deno, nak tak? (^_^)

♥Arin Anis said...

@deno
thx follow :) mstilah dtg .. :>

Cik Adieb said...

Datang dari segmen yg sama,salam kenal :D

http://nourayuadieb.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-tanya-5-blog-best-pilihan.html

♥ Anis said...

@Cik Adieb salam kenal ^^..