Thursday 12 April 2012

Cara² Mendownload Font

Assalammualaikum !
Cara ² nak mendownload font, senang sahaja :) petik jari je .. eleh
Eh, terwarna biru pulak tulisan ku .......
Oke le, mule²  gi kat >SINI< hah ! berlambak font² comel & huduh
Huhu, jahat pulak ,, oke nanti kalau korang bukak tu, macam ni kan..kalau bukan
tu, korang ntah tersesat ke alam mane ntah
Kalau dah melekap di hati korang,  berkenan lh kirenye, cepat² le masuk
[meminang] ngeh3 .. Tekan je 'Download' tu
Pastu, bagi pengguna Google Cherum macam saya, die muncul kat bawah tu
Hah, tekan je tu cik :> nanti die keluar suatu lembaga putih yang
menyimpan segala file² korang macam saya
Eh, kejap..bukan macam saya, tapi saya ni pengguna [ALZip.com] tak tahu lah awak guna ape
Suke hati je tambah .com tu :) hihi
Awak kene godek² je benda tu, & extractkan baru le boleh di install

Lepas dah install tu, cer ty bukak kat Paint ke , software2 lain.. ade tak ?
Hehe.. babai :)

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

5 comments:

syafiqahhh said...

thankx nenek..

syafiqahhh said...

nenek.. aape nme font yg ade kat header nenek tu..??

Student Kecik said...

@Mumbling online............. singer mears , tok ...

Airin Soffia said...

Lepas Dah Extract Nak Buat Ape ? Saya Tgok Software Lain2 Je Yg Ada Tpi Header Saya Tak Ada La ..

Student Kecik said...

Lps dah extract bru boleh install . Lepastu bukak Photoscape atau editor lain baru boleh buat fontnya dekat header. :)