Saturday, 7 April 2012

Lukis Doodle Gune Paint

Assalammualaikum .
Comeyy tak ? Saya buat nie kat Paint di Windows 7 je
Kalau tak de netbook Windows 7 nie pergi la curik kat sape2..tapi..kalau ditangkap kerana mencurik, siLelah salahkan saya, ceh ! -.-' Balik tajuk asal :)
Bukak Paint awak tu..
Senang2 ikut gambar kite bagi ni je la oke ! 



Saya harap korang faham dengan ikut gambar2 ni..malas nak tulis sebenarnye..tu buat gambar, hhehe
Kenape tetibe yeay dah jadi ? Korang colour la ikut suke hati korang yer :D
Hihihi... babaii

7 comments:

O CIKTEDDY said...

nice !

♥Arin Anis said...

@O CIKTEDDY thanks :)

-SUPERGIRL- said...

comel !!!

Fara Tasya said...

hai, sy pun buat doodle guna paint jugak. nampaknya kita sama.

♥Arin Anis said...

@-SUPERGIRL- thank you :)
@-Fara Tasya- Hihi, same le :>

Faezah. said...

Boleh tak buat doodle freehair pula guna paint ni? Pleaseeeeeeeeeeeeeee.

♥ Anis said...

@Faezah sorryy sangat. Sy dah tak guna Windows 7 dah :( Sy guna windows XP