Wednesday, 15 August 2012

Berbuka Puasa dan Solat Terawih di sekolah

Assalamualaikum and good evening all !
Petang tadi ( pukul 6.15 ) Anis dan Syafiqah pergi sekolah sebab ada majlis berbuka puasa, Solat Hajat, Solat Terawih untuk PMR/SPM . Kitorang walaupun tahun ni tidak menduduki PMR/SPM, datang jugak nnak meyibukkan diri. Hehe, mana ada lah. Nawaitu nak solat berjema'ah dekat sekolah and nak makan beramai-ramai je :p .
Well, kitorang pergi jalan kaki. Hebakk kan ? Saje nak exercise. K tipu je ^^ . Mak Anis hantar kitorang naik kereta sorong :p. Hehe, naik kereta laah . Vroom, vroom #oi Anis, tu bunyi motor -_- Sampai je tak ramai lagi, ramainye budak pagi je. Almaklumlah, hari ni kitorang ponteng, tu datang awal sikit tu. Muehehe.
Dah sampai dewan, kitorang mendaftarkan diri dengan menulis nama dan kelas. Cikgu saya Tingkatan 2 bukan tingkatan 1 :(
ok. Sambung nanti.

No comments: