Thursday 30 August 2012

Masih Di Mood Raya Woo

Assalamualaikum .
Tah hape-hape punya tajuk laa - -'
Aku masih berada di mood raya woo !
Kenapa kena ada woo ? Aih -,- pelik la kau ni .
Start dah cakap sorang2 --'
Yeay esok aku pergi beraya sakan dengan kawan-kawan.
Esok kan cuti, ramai-ramai lah berpakat nak buat open house .
Eh esok MERDEKA laa !
Dengan ini aku mengambil kesempatan mengucapkan .
"SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YG KE-55"
Kepada para pembaca dan stalker sekalian :P perasan lah aku ni .
P/s: Sejujurnya, aku tak pernah sambut merdeka dekat dataran merdeka .
Seriously, memang aku tak pernah merasainya *eceh ayat skema habis
Haha . Sebelum menutup bicara nak tunggu pukul 12 ni la kan .
Aku nak cakap 
"selamat hari raya dan selamat menyambut kemerdekaan ke-55"
Bye . Assalamualaikum .

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: