Wednesday 3 October 2012

Minggu Depan InsyaAllah Saya HIATUS

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua para bloggers dan yang sewaktu dengannya. Minggu depan, saya cuti seminggu sebab PMR dan waktu cuti tu InsyaAllah, saya study, buat latihan banyak-banyak dan..... tak akan update blog. Itu janji saya sampai lah habis exam. Saya tak nak turun kelas atau dapat markah yang teruk macam UP2 haritu. Sedih T^T Math pon saya boleh fail. Dan mungkin inilah entry yang terakhir sampai lah tamat final exam. Wah, dengar macam nak nangis jee )": Saya minta maaf kalau-kalau ada yang terasa dengan percakapan saya (eh ade ke percakapan?) dan perbuatan saya. Saya minta maaf jika awak dah lama follow saya tapi saya tak follow lagi. Saya tahu saya over ketika menulis. Setiap manusia pasti melakukan kesilapan, kan. Awak, sorry tau kalau ada buat awak sakit hati. Saya betul-betul minta maaf. Doakan saya semasa menjawab paper exam tak cuai, termenung, salah spelling, nyanyuk dan sebagainya. Amin.

Saya Anis Farina Bt Mohamad Nor pelajar tingkatan 2 Ikhlas Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Sentosa 2 ingin meminta maaf dan halalkan segala tutorial anda. InsyaAllah, saya akan follow awak balik selepas exam. Dan saya nak undur diri pergi makan nasi. Bye-bye! Jumpa nanti.
THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: