Monday, 24 June 2013

Art Trade With Ain Nadia


بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum ~

Yea hari ni boleh update sebab tak sekolah. Lupakan hiatus itu sementara. Lepas ni nak buat unicliq ^^

Sebenarnya sekarang ni saya tak ambil dah art trade ni, tapi yang ni agak lama juga lah Ain tunggu doodle daripada anis. Kenapalah anis boleh lupa, maaf ye ain. maaf sangat coz lambat. 

silakan ambil ye ain ! =)

Doodle daripada ain. cantik sangat mata dia. ^___^

 

6 comments:

Kisah Si Dairy said...

salam pagi dear..pandainya dia lukis doodle yerk..nak belajar jugak buat doodle nie..tapi asyik tak jadi jerk..

Nies alhaQ said...

Alolooo, tomeyyyy nyerrr :)

anis Sk said...

@Kisah Si Diary hehe terima kasih kak =) nnti lama2 InshaAllah boleh lukis doodle dah ..

@Nies AlhaQ hihi terima kasih kak anis ^__^

S.K.A said...

he3..pndai bt =) ada bakat ni..knpa skrg dh xambil art trade??

anis Sk said...

@s.k.a terima kasih, biase2 je tuh hehee sy bz skit bln puasa nnti. *ewahh*

Aida Ismail said...

Akak pernah try2 buat. Tapi tak jadi pun. Nape Anis buat comel? Akak punya huduh! T_T