Wednesday, 26 June 2013

Wordless Wednesday ~ Ada Aku Kisah ?


بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum ~ *autopost

Update status kat fb 

Kitew lapar larh, 4de si4pe2 n4x b4gI Titeww m4k4n taa ?


Update kat twitter

saya sayunkkk biee sangat sangat <3 saya kan makwee biee



kentut berdarah .. 


 

11 comments:

Cik Kechik said...

Hahaha worth it..

Farah Waheda Wahid said...

aiman tak keysah...he he he....

anis Sk said...

Hihi =)

anis Sk said...

saya pon tak kesah, hehe =)

Nies alhaQ said...

Okayyyy, nampak macam simple, tapi sebenarnya sindiran yang amat memberi kesan. Heheheh. Nice. :)

anis Sk said...

Heeheh, terima kasih kak anis . (:

S.K.A said...

Alamak..sy xsyg awk la..sbb syuman awk 2 tlmpau manis :D

anis Sk said...

@s.k.a hihihih manis terlebih gulaa kutt =)

Aida Ismail said...

Alamak. Titew lapa larh. Awuck adew makanan tark? Bagiww lath titew ciket. Haha. Tak reti nak taip gaya orang takde lidah ni. T_T

Nana Liena said...

i hate that ..! haha.. bahasa tu lebih buruk kalau cacar marba macam itu..lol..benci..huhu..

anis Sk said...

@Aida haha betul tu kak aida.. rse pendek je lidah nie =D

@Nana Liena kan kan, bhse mcm orang tak pernah belajar bahasa melayu jee. =)