Sunday, 5 February 2012

HANGIT ! :O

Apebende laa yang hangittt tuu kan ?!
He...hee..
Memaluuukan ja..meh aku cerita meh !

Alkisaaaaah !
Pagi tadi aku seboook design belog aku ..:D
Sampai aku tak tau ponn yang mak aku panaskan nasi ..
Mase aku ngah design2 kan .. aku ade bau tau ..
Bau haaaanngitt !!!
Aku kate "Eh .. apebenda bau hangit niee ?" ..
Aku ingatt bau hhhaanngit tuu..umah jiran sebela ke .. belakang ke .. atas n bawa tak dek yee :D
Dok umah teress !
Pastu aku ponn buadd don know jaa ..
Design laaa blog kan..
Sampai laa .. adik aku ngaduu nak makan ,,.
Aku pon pegi laa dapurr ..
Mase niee aku tak nampak lagi tau !
Ha..ha..dah berasap-rasap poon tak nampak !
Taulaa mate empat ! -0-0-
Aku kat sinki .. pastu aku nengok kanann aku ..
Makk aii .. bau kemaiin wangii !
Kalah perfume :D
haha..dengan penoh *menggelabah  puyuh !
Aku tutup api .. teruus call abah ..
He..he..
& lepas tu "bla . bla . bla"
Mak aku balikk mak aku nengok periukk
Jadi gini haa rupe die !
Yang aku kesian kan .. telinga aku kena PULAS ! 
Ha..ha..
Nasik die jadi cam niee..Sape nak makan kan ..
Korang nak makan ke ? Alaaa. . aku dah campak masok tong sampah laa ..
:'(
Sape laa nak makan kalo rupe gini ..
Haah ! korang nak ke ?
Kalau nakk nanti aku masak nasik hangit lagi tau ! 
:D ..
Hi..hi ..= ="
K byeeee !!
-ASSALAMMUALAIKUM- :D

PESANAN ! : Masak nasi nanti kang jangan sampai hangit macam gambo di atas !:DNanti telinga kena pulas !


No comments: