Saturday, 4 February 2012

KAWAN BAIK :D !

Assalammualaikum n selamat petang..
Hariniyh aku nak kongsi laa cerita aku n kawan2 aku kat sekola ..
Kawan ? apa maksud kawan ?
Siape dapat jawab ? aku kasi seposen !
He..he..yang aku tau kawan tue ..
Orang yang sebaya dengan kita ..
Tapi tak lah semua sebayaa..
Dan kawan itu ialah orang yang sentiasa susah senang dengan kita ..
Bersama kita .. tak kiralah kita susah / senang..
Same ja laa tue kaan ?
Hi..hi..
Siape tak sayang kawan ? Turun tangan !
Hah ! sape yang tak angkat tu !? Tak sayang kawan ke?
He..he..jangan laa macam tuw.. :D

Kat sekolah kan .. Adelaa sorang mamat neyh..
Name die dirahsiakan .. mane leh gitau..hihi..
Die suuuuka carik pasal ngan aku..nak kena ketuk dulu kott baru diam ! > : |
Hihi..seb baek laa aku niyh seorang yang "penyabar" laaa sangat ! ..
Haha..ok2 balik kepada cerita tadi..
Aku kan duduk depann sekali tapi bukan kat tengah2..dok depan meja cikgu..
Bessttt..eh..lupe laa kisah niy mase aku Form 1 <2011> :D
Mamat tu kan suka sangat kacau aku yang panas baran nie..eh tadi kate penyabar ? haha
Tak tau..tak tau..
Die sukkeee carik pasal ngan aku..Lagi2 kawan aku yang dok sebelah aku nie..
Aku panggil die "nenek" hhhaha..kejam..alaaa..tapi die panggil aku "ADUDU" boboiboy tu..hihi
Dia kata..mamat tu & aku cocok @ sesuai !
Hutak mu bejambul..aku tak suka die laa..da laa suke carik gado..
Ramailaaa kawan2 aku cakap aku ngan die ..hey2..ape nie..I tak suka laa ! :D
Tapi kan..mamat tu muke die .. boleylaa..eleeh muka aku bukan ada rupa sangat pown !
Cam langit ngan bumi ja aku ngan die..
Muke mamat tu ala2 JUSTIN BIEBER @ JUSTIN BUBUR ..
Hah..boleylaa..muka dia putih .. ade laa rupe kan lain lah aku nie..:'( uhuk2 !
Tapi tu dulu .. tahun lepas .. tahun yang besstttt bagi aku & kawan2 aku..:D
Syookkk ! tapi tahun nie..aku naik kelas first .. & aku rasa BOSAN sungguh !
Ye laaa .. belajar poon "straight to the point".."memanglaa kita nak cemerlang kan"..
Kekadang ade laa jugak lawak2..tapi sikedd ja.."mamat" tu pon naek klas jugak !
Same kelas jugak..yup ! dulu memang aku suka die..& aku pendam ja dalam hati nie..
Tapi aku pike2 balek kan..wat pe laa nak suke2 orang time belajar nie..
Baru form 2 plak tu..laen laa da masukk U ! ..
Cita2 aku nak masuk Universiti & menjadi seorang doktor..
That's my dreaamm :D
Eh..aku dah tersasar laa plak..tadi kawan..he..he..
K laah..nak post entry lain pulak ! k bye..
-Assalammualaikum-:D

No comments: