Sunday, 19 February 2012

Santaii Japp ! Cara Lawan Hantu !



Hyee..
Kali niee..aq nak update lawak2 + seramm2 siked yee ! :D
Seramm ?? ha'ah..haha
Tajuk tuu kan Lawan Hantu...he..hee..
Nak tau aku dapat kat mane ? ye laa takkan la aku reka sendiri..
*otak tak berape cergas petang niee ! ^^ aq carik laa sendiri !
Alaaa..korang jangan laa nak menggeletar-kan bada =n korang lah..
Meremangkan@mencacakkan bulu roma korang laa..ape laa
*cam  AC Mizal dalam crite Zombi Kampung Pisang ! Hantuu Kaatik3x !!!!:O
Hoho..
Tak de ape nak ditakutkan...cume name ja..:D
Puaka belog aku nie..he..hee
K lah..membebel pulakk !

Cara Lawan Hantu Pocong !
-->(mungkin mengambil nama sempena tempat yang dijumpai iaitu Puchong , Kuala Lumpur)
-->Hantu yang berbungkus macam lepat pisang baru dikukus niee..memang mudah nak carik
kelemahan die..Kita hanya perlu bukak tali pengikat di atas kepala nya & tarik kain die !
Sudah tentu die akan malu sebab die tak pakai ape2 nye punn !
-->Komfom hantu pocong tuu lari lintang-pungkang.. :D

Cara Lawan Hantu Langsuir !
-->Ehem2 ! korang kena sebut name betul2..bukan hantu langsir ya ! :D cam kat Nagoya@Jakel tu..
-->Hantu nie cam pontianakk tapi lebih suke renung2 orang cam nak kena penyepak 18 kali ............
-->Nak lawan balek ? korang pon kenalah renung muka die yang penuh dengan jerawat tuu sambil
jelirkan lidah anda !*die akan sebal dengan kite..ha..haaa..
-->Atau gune cara letak cermin kat depan muke die..& die akan tersipu-sipu..& berlalu..hehe

K lah..nanti aku bubuh lagi banyak2 cara lawan hantu ye..!haha..
K tataa~-ASSALAMMUALAIKUM-!

No comments: