Saturday 18 February 2012

Pantang Nampak Lelaki Hensem ! :D

Hye..selamat malam.. :D
Aku nie kan..pantangg sangat nampak lelaki ensem !
Hahaha,..aku rasakan korang pon camtuu gak kot..
*cehcehceh..
Jangan laa malu2..
Haahaha..

Bile perempuan/awek2/gadis2/cik2/nenek2 nak jugak ke? ;)
He..heee..
Mestii controll cunn ek ? hhhoho..
Mesti jalan catwalk ek ? hhihihi..
Aku tak reti jalan catwalk.. ;P
Mesti akan betulkan tudung ek ? haha..aku lettew !
Lagi mesti mata hadapp die ja ek ? wihihi
*time curik2 pandang tuu mesti cover sikedd kan..
Contoh macam letak tangan kat kepala sambil mate pandang kat die !>?
Hahahah,,
Lagi mesti buat2 pandang kawan time tengah cakap kat die *mulut borak..mate jadi juling & hati nak hadapp die ja..
Takutt die larii ! Die pergi tempat laen ! Die3x.. GHAIB ! :O
Wahaha..lawak laah ! :D

Nota ciputtt:korang jangan malu laa..
Sebab perangai aku pon macam tu !
Wakaka..soo..ade gengg laa !
:D




THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Unknown said...

nmpk wanita cun..mcm mane pula?

Student Kecik said...

@Fendy -->bab tu sy x de pengalaman huhu..