Saturday, 18 February 2012

Milo + Horlick ! sedapp ke ? o.O

Hyee ! ..
Tadi kan mase tengah bace novel Aku Mahu Lawan Hantu..rase dahaga sangatt..
Ye laa..asyik2 gelakk ja..
Bace novel Kak Ain Maisarah .. wihihih..
Belumm bace ? Pi beli cepat ! Ceh..aku bace pon pinjam kawan ! haha xD

K lah..sambung cerita..
Kan aku dahaga*hujan2 pon dahaga ? aneh .. hihi
Aku ponn pi laa dapur masakk air..*tak susah pon..sebab dalam cerek dah ade air..
Cume tinggal idopkan api ja..hiiihi..
Patuu...air pon dah masak & aku gunekan kuase pangkatt "kakak"..suro adik aku tutup air..
::Kejamm:: kan ;D aku nie memang !
Pastuu dengan sifat kemalasan nye punn..aku bangunn & bangunn & banguunn..
Bape banyakk bangunn daa..:D
Aku pon wat laa air yang tak seberape........se..see..sedapp !

Hehehehe..pastu aku rancang nak wat air horlick tau..
Dah tuang susu..mase nak tung serbuk horlick...horlick tuu tinggal siked..
Huhuhu..siodds ja !
Pastuu untuk menambahkan lagi perasa die..
Aku pon senyum2 siked..aku pon amik laa Milo..
Aku pon bubuhhh..dalam hati cakap*hihi..experiment2 !!!
Aku pon dengan senang hati bubuh milo tuu..
Jadilah Horlick + Milo ..
Korang..nak try..haha..sedappp..
Habess air aku buat..tak caye..meh datang !
Tapi..kalau tekak tak leh terima sangat..korang buat sikit je lah ye..
Huhuhu..k byee !

No comments: