Saturday, 4 February 2012

KENA MARAH :(

Assalammualaikum readers !
Malam yang sepi ini..aku nak cerita pasal aku kena marah ngan cekgu mase Darjah 6 ..
Hu..hu..sediiiiihh aku ! :'(
Kisahnya sedih itu bermula macam niee...
"Aku tak datang sekolah masa tu sebab balik kampung 1 minggu ..
Mase tu arwah atuk meninggal dunia .. :( ..so dah lame laa kan ..
Time aku tak datang tu..cikgu MATH ade laa kasi buku latihan wane merah tu..
Heiishh..ok2 lepas tu kan..
Hari yang aku datang sekolah tu .. cikgu tu suro hantar buku latihan math tu..
Kan aku tak dapat..so aku pon pegilah jumpa cikgu kat depan..
Aku cakap "Cikgu , saya tak dapat buku merah tu lagi" ..
Pastu cikgu pandang muka aku cam nak telan orang ja..
Cikgu ambik buku math cikgu .. cikgu ketukkk kepala aku ..
Hu..huh..malu nyeee ! dah laa kat depan kelasss..
Aku time tu nak nanges taw .. & aku lupe nak bagitau cikgu yang aku balik kampung ..
Suara aku dah tak bolleh kluar ..
Tersekat-sekat .. aku yang bodoh sebab tak cakap aku tak datang :( ..
Pastu dengan muke merah sebab :
1)malu:kena marah & ketuk kepala depan kelas
2)marah sebab = =" susa laa nak cakap !
3)sedih sebab kene marah laa..dah la mase tu baru bulan 1 .. baru ja skola
Heeeiish ! malang tidak berbau ..
Siapa sangka .. aku laa orang pertama kena mara ngan cikgu..
k bye :D

No comments: