Monday, 1 April 2013

April Fool !

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum, hai :)

Ventiha : Anis, dekat lengan baju kau kotor lah !

Aku : Hah! Mana mana *sambil tengok lengan baju*

Venitha : April Fool ! Haha *gelak gedik*

Aku : "siap kau balik nanti aku campak beg kau masuk lombong" dalam hati je . . .


Nasib baik kawan anis ni berbangsa India. Layan je lah. Kalau tak dah lama anis bukak langkah kuda kat dia. We all know right, tiada istilah April Fool dalam Islam. April Fool tu kan menipu, atau nak mengenakan orang lain untuk di gelakkan . Kejadahnye ? Gaduh jugak dengan orang yang telah dikenekan tu. Kan dah jadi musuh . Ok ni pandangan anis je tau .


credit : google images
 

4 comments:

Nao Mei said...

say no kan dear :)

anis Sk said...

Yess, kak :)

Meyra John said...

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segmen-kenangan-terindah.html

MARI JOIN SINI. ^^

anis Sk said...

done =) tq