Saturday 6 April 2013

Gemok Itu Comel

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salam dan hi bloggers. Semalam aku tak sempat nak update post sebab balik rumah nenek. So tadi nenek ada bekalkan nasi lemak yang sangat berlemak untuk kami for our breakfast and lunch. Love you la nenek 

Oppsi Doopsie. Entry kali ni bukan nak melelehkan airliur orang yang sedang membacao and bagitau aku dah gemuk sebab melantak nasi lemak bagai nak pecat perut. Tapi aku nak cerita pasal kucing aku yang dah menjadi suku dalam kehidupan seharian aku. Nama dia ? Gemok ! Kampung kan nama kucing aku. Helo, comel ape hew hikss. Eh kenapa tetibe tergelak sebegini rupa? Tulun .. tulun

Memperkenalkan ..

Okey, inilah Gemuk aku semasa baby. Dia yang tengah-tengah yang tengah tergolek tu. Tengok perut dia pun dah tau dia memang gemuk. Yang kiri tu Si Uteh. Yang kanan sekali tu abang Gemuk. Tapi dah mati dah masa umur dia 2 bulan :'(( Uolss nak baca entry pasal kucing aku? Tekan sini dan Tekan sini. Kalau nak feeling-feeling sikit boleh la tekan link yang kedua tu.


Yang ni pulak Gemuk tengah dalam 2 or 3 bulan. Something like that laa. Tengok mata dia yang boolart tu boleh mencairkan hati aku ni tau. Hik hik :P Ohh lupa nak cakap., dia sangat rajin menolong aku 'melipat kain'. Yang dekat dekat dia tu kain yang dia 'lipat' lah tu.

Lepas ni korang mesti akan melting tengok dia. Kacak tau


Hensem kan? Haha. Ni dia dah besar dah. Dah masuk sekolah rendah. Tahun ni dia UPSR. Tak lama lagi boleh kawin dan dapat anak. Weee. Merapunya aku.

Gemok dah dapat adik baru dah. 3 ekor adik dia. 'Rajin' kan mak dia tu mengandung. Habislah rumah aku penuh dengan kucing. Nak tak sekor? Aku ada jual. Haha tipu je lah. >.< Ok lah. ciao .
 

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

4 comments:

Anis Zainudin said...

comel ~
nk satu :P

Farah Waheda Wahid said...

alo comel...memang gemok comel la... he he he... oh dah boleh amik UPSR ek? ekekekek...kelakarlah adik ni...

btw... kakak jemput join kalau sudi...

http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/04/bubbly-associates-giveaway_6.html

Student Kecik said...

@Anis Zainudin tak boleh !
haha :d

Student Kecik said...

@Farah Waheda Wahid Yup kak nak amibik UPSR. Heheheh okey, InsyaAllah saya join =)