Monday, 1 April 2013

Malas Betul

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم Assalamualaikum .

Semenjak tiga menjak nie . Aku rase macam malas nak edit blog
-.-
Teet . Kesalahan ayat di situ .

Kadang-kadang aku tanye jugak diri aku nie .
Camnie lah rupenye .
Entah lah.Mungkin kestressan homework or letih ke ape ke -.- Dan dan je

Nak kata aku buat kerja teruk, tak jugak . 
Keh keh keh

TAPI !
Sifat bermalas-malasan itu lah
Salah satu faktor yang menghambat datangnya rezeki

Credit : Google Images
 

4 comments:

ezyra daniel said...

kalau setakat mls nak edit blog tu tkpe lagi kan..hehe jgn mls nak g skolah dah la huhu

anis Sk said...

heheh macam tau2 je . :)

EIQA said...

amboi,,teruk bebeno malasnye nie ye..hehehehe

anis Sk said...

@EIQA heheh nak buat cam mana dah dia datang tiba2. Hihi :))