Saturday, 27 April 2013

Budak Budak Berfacebook Buat Anis Pecah Perut

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum

Pada suatu petang yang damai, ada seorang budak merangkap jiran anis nak bukak facebook dia. Pembetulan. Bukan dia yang nak bukak tapi anis yang nak tengok. Konon lah saja nak ushar facebook budak kecik. 'Apa lah yang dia buat kat facebook tu.' 

Apa yang lawaknya pada ayat yang agak skema atas tu? Sebenarnya bukan itu yang buat anis tergelak gelak sampai hilang keayuanku ini., cheh ! Tapi ini ..

Erm Luqman Hakim tu nama jiran anis. Baru darjah 5. Yang die berbalas balasan komen tu kawan perempuan dia. Masa anis baca ni memang besar betul gelak. Tak tahulah apa yang lawaknya tapi rasa macam diorang nie comel je lah. Tapi ayat yang mencarut tu tak comel.

Tiba tiba teringat first time anis buat facebook. Yelah tak jauh beza pun . Hihi . 

P/S : Adik anis pun ada fb. Kebanyakan chat anis yang tulis untuk dia. Haha macam macam


 

4 comments:

siti zawiah said...

lawak la..hehe..

anis Sk said...

@siti zawiah hehe ^~^

Lissa LaLissa said...

hehehe.., comel jaa tengok., ^^

anis Sk said...

@Lissa LaLissa kan? Hehe :)