Saturday, 17 March 2012

SEGMEN JOM KONGSI KISAH ZAMAN KANAK-KANAK KITA BY DALILA SAMSUDIN


 Kite nak rewind balik lah zaman kanak-kanak kite
Huhu..oke..harap tak bosan & ade jugak yang kelakar -,-
*biaselah kanak-kanak katekan :D

Nak cerite pasal zaman korang pergi SINI
*Mase kecik2..kite nie nakal ya amat ! 
Superb nakal..mengalahkan abang den..
Mueehe..oke..dengar & hayati & fahami & komeni*bende tu?..

Nie kite lukis mukee kite mase kecik..
Jauh bezanya..haha
Burukk kan..

Nie pengalaman yang paling kite tak kan lupekan..
Kena kejar anjing laa..

"Mase tu kite & abang kite nak pergi sekolah..abah hantar naik motor..preng..preng..
Lepas dah pakai kasut, salam mak , tunggu lah abah kat dalam rumah...
lupelee abah buat ape..
Kitorang pon tunggu..& tak de buat ape2..mulelah bosan..kite & abang kite nampak la sekawan burung eh?
Eh..sepasukan eh?Segerombolan eh?maklumlah cuti seminggu..
Oke..apelagi..kitorang pon nak kacau la burung banyak2 tu..
Dekat2 ngan burung tu ade pulak anjing..hehe..
Tau kitorang kacau burung tu cam mane..kitorang hentak2 kaki kat burung tu nak halau sebenarnye -.-
Sekaligus nak kacau anjing tu..haaha *jahat sungguh*
Anjing tu pandang je kitorang macam muke tak puas hati, muke seposen, muke mintak penampor..
hehe..
Aku rase die ingat aku nak halau die lah?Tuu die geram je tu..

Tetibe die bangun..die kejar kitorang..haha..lawok2..
Kite & abang kite lari terus masuk rumah wat muke macam tak de pape jadi..
Hahhaa..seb baek sempat lari..

Best wuu ingat time2 kecik nie..

Harapan kite terhadap kekejaman Kanak-kanak:
Saya harap tak de lah lagi kes2 culik ke, bunuh kanak-kanak nie
Ntah ape dosa die..
Lagi satu jage lah anak-anak, adik-adik tu elok2..
Jangan bagi keluar sorang-sorang..:D tu je

Babaii !

3 comments:

Syafiqah said...

comel larhh awak masa awak berumur waktu kecik

Dalila Samsudin said...

hahaha kesian kena kejar yea :) Anyway thanks Join ! :D

♥Arin Anis said...

hehe..most welcome..