Sunday, 22 July 2012

Meniaga kat Bazar

Semalam, Anis, mak cik Syafiqah dan Datin Lily pergi niaga kat bazaar Ramadhan ... Letih gila tapi dapat cari experience .. haha . Anis tolong mak Anis meniaga je..Syafiqah ikut tolong, Lily pulak tolong mak dia. Kitorang jual kuih, 5 biji rm2 :)

Jual kuih karipap sardin&ayam, kuih lopis, kuih popia basah, kiuh keria, pulut panggang(udang), Cucur Badang(badak+udang) Anis yang bagi nama tu..he he..lagi jual kek gula hangus & cucur udang .. pergh ! sedap wehh #terliur tak ? Haha
Anis bubuh tiga gambar je nanti ade pulak yang pensan :p Hi hi
Pastu, Anis pergi ronda-ronda bazaar tu, nak beli untuk berbuka nanti .. Anis beli nasi tomato yang berharga rm 4 ..
Ambooi, sedapnye .. terliur tengok : 9
Air ? Mesti lah air Milo ais !
Pastu dah azan, balik berbuka dengan penuh selera .. 
Sebelum menutup bicara, Anis nak memohon maaf jika ade diantara pembaca entry ni pengsan ke, bukak puasa terus ke, (hanya nak menguji) Haha ..
Bai ! Jom pergi bazaar hari ni..Anis belanje : P

4 comments:

piko pink said...

sdp nye...terliur tgk..

♥ Anis said...

@piko pink Hehe..sabar2 :D

Nasuha said...

haii...sedapny..terliur tgk..

♥ Anis said...

@Nasuha Terliur jugak..haha