Sunday, 3 March 2013

Seminar Yayasan Bank Rakyat

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Assalamualaikum dan salam sejahtera ...

Lupa pulak aku nak ceritakan fasal Seminar Berita Harian untuk pelajar yang mengambil PMR yang aku pergi semalam (2 Mac 2013). Best. Ya, sangat best. Belajar, belajar dan belajar sambil merambangkan mata. 'Rambang mata' mencari pakwe.  2 dalam 1 kan. Makan pulak sedap-sedap. Walaupun perut kenyang sarapan pagi, kira dah tak lalu nak makan tengah hari pun aku melantak jugak tau. Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari, pakwe cari lah sendiri !


My girlprengg dan background yang sungguh menjengkelkan.

Aku takde

 

2 comments:

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

zeera lily said...

bw here,,,hit me back http://belogzeera.blogspot.com/