Sunday, 9 September 2012

Adik Saudara Datang Beraya !

P/S : orang tu pandang sayaaa 
Assalamualaikum dan selamat hari Ahad, korang ;D
Err, memang aku geram sangat bila adik-adik saudara datang beraya.
Bukan ape kan, memang lah best. Dapat jumpa diorang.
Tapi masalahnya diorang ni kecik-kecik je. Memekak bila2 masa -_-
Haaa. Sooo wierd ! Terasa grrr ! Geram seh.
Biasa lah kan, budak-budak --'
Apepon, kita kena sabar. Sebagai cucu kedua yang terhormat ni. Eceh :P
Ohh, terlupa aku nak kasitau. Theehehe
Ni video yang aku upload haritu. Okey, tak ada yang special pon aku buat xD
*Merendah diri pulak. Ehhh mestilaa
Bhaha. Terpampang muka jongang aku.
Entahlah, tiba-tiba je keluar tu mula-mula xP
Sungguh aneh. Dah lah muka aku tak leh blah !
K byebye. *waving*

No comments: