Saturday 1 September 2012

Rindu Zaman Kanak-kanak

Assalamualaikum .
P/S : Baru balik dari beraya . Best, sangat best !
 Tak sangka sekarang ni aku dah besar . Dah Form 2 . Eh tak de lah tua sangat :P
Sejujurnya, aku nak jadi budak2 balik . Rindu laa pulak .
Tengok adik aku dengan geng2 hero die tu . Rasa nak join ngan diorang je --'
Ehh ! Buat malu kaum je kalau aku main dengan diorang. Huuuuu
BiLa dah besar ni, terasa macam banyak sangat masalah yg dihadapi. Kan3 ?
Time kecik2 duLu, tak payah nak fikir apa2 masalah.

Time kecik, orang dewasa yang jaga. BiLa besar, kita kena berdikari. 
Time kecik, makan pakai orang dewasa buat. BiLa besar, tanggung la kau sendiri.
Time kecik, selalu dapat markah lulus. BiLa besar selalu dapat markah down !*AKU*
Time kecik, selalu dapat gula2 :P. BiLa besar, beli lah sendiri. 20 sen paling mahal.
Sampai itu sahaja kisah rindu zaman kanak2 aku hari ini .
Sakit tekak deh. Mungkin beraya asyik minum air sejuk je kut 
Hikhok ! K babai .

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: