Tuesday, 4 September 2012

Beraya dekat Bakawali

Assalamualaikum. Sihat? Alhamdulillah.
Hari ni gua pergi sekolah! Hooray! Rindu pulak dengan kawan :P dan Mr.Z. Hehe. #maneade.
Aina Afiqah ada masukkan gambar kiteorang pergi beraya hari tu. Wuuu T^T
Khairiah kata "Hye. Saya memang suka duduk macam ni. Eh jari tu tengok sy lah!"
"Hei mana pakwe aku si Awal Ashaari ni? Dia datang aku sekeh kepala dia nanti"
"Kami wartawan TV 10 yang tak bertauliah."
Pink "aku tak jongang!"
Hitam "aku ayuu makk"
"Hei tak kenal aku ke? Anggota polis yang berstyle ketika duduk tadi. Haa, aku jalan pon stylo ni"
Pink "Weh cer ko tengok budak baju purple tu ushar kite kott. Die nak beli enset tu tapi tak cukup duit. Pegi la pinjamkan die duit"
Oren "Lu pikir gua ahlong ka, abalong ka, kak long ka? Ada gua keshaah"
"No comment". Saya tahu saya ayu !
"Haa, tu Awal Ashaari dah datang!". Suka-suka >..<
"Hey Awal, asal kau datang lambat? Berejam aku tunggu kau tau tak?"
"Haa, kena marah padan muka kau !"
"Weh rakam weh. Pakwe makwe gaduh ni"
"Sekian dari kami dari TV 10. Terima kasih"
"Huh2, bak rakaman tadi ! Berita gempak ni. Aku nak tunjuk esok"
Oren : "Pergh, sedap gila air ni. Rasa ayam !"

Babai.

4 comments:

Isabel Diaz said...

selamat berhari raya :)

♥ Anis said...

@Isabel Diaz Selamat berhari raya juga ;D

Mumbling online............. said...

hahahahaha kelakar kot..!!hahahaha tak boleh bla...nya..aq gelak..diorang gaduh..!!

♥ Anis said...

@Mumbling online............. Haha, gelak lah sampai tercekik C: