Sunday, 5 May 2013

Segmen : Akulah Terhebat by AS

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum dan salam sejahtera

"rahsia gigi macam abe kacak, pakailah krim Alaisyah"

Sebab apa sayalah yang terhebat ? 
Kalau fikir sehangit hangat nya saya tak boleh jadi yang terhebat. Sebab saya boleh jadi yang terawesome je . Ok gurau je. Saya hebat ke ? kalau tanya kat orang Tanjung Rambutan pun mesti jawapan diorang "akulah yang terhebat!" See saya pun boleh kalah dengan diorang. Nak berdebat pun diorang yang menang tau. Jadi saya bukanlah yang terhebat. *Hanya gurauan semata-mata. Ok lah serius time. Saya hebat sebab saya dapat menguasai 3M. Apa tu? Membaca, menulis dan mengira. tolong bagi karate.
 Alkisah ...

babak 1
Cikgu : SK, 1+1 berapa?
SK     : Gwiyomi, cikgu !

babak 2
Cikgu : pandai SK, cuba kamu tulis comel di papan hitam selain daripada b.melayu
SK     : "G, W, I , Y , O, M, I"

babak 3
Cikgu : brilliant ! baling duster

.. tammat .. 

Saya support segmen Kak Myra. Twitter saya @NiniesF .
 

5 comments:

syakirah said...

Hehe . Nah coki coki . HAHA . So Funny dek . Btw thanks sudi join ;)

anis Sk said...

Hihi ok welcome :D

Hatimi Tahirruddin said...

wah tetiba ada gwiyomi pulak ye...hehehe

Alien Ohsem said...

gwiyomi haha

http://alienfromthepluto.blogspot.com/2013/05/segmen-akulah-terhebat-by-as.html

anis Sk said...

@Hatimi Tahirruddin hehe saja :)

@Alien Ohsem hihi singgah sana balik ;)