Wednesday 6 June 2012

Baju baru ! Comot ?


Kisah ni antara aku and my mom je ye .. hehe .. *cakap bi pulak ..

Mak panggil aku masuk bilik tengok baju baru, baju lebih kurang macam baju kurung moden laa, tapi kain die special, terbaik dari ladang, yang aku sukeeee sangat .. lagi-2 polka dot ! hahaha ! ..

Ada dua pilihan, sama ada warna hitam putih or pink maroon .. ?
Aku tengok .. waahh ! cute gile lah baju hitam putih ni sambil cakap dalam hati " Sama dengan warna blog aku lagi " .. nak ni lah .. hoho .. pastu dah try baju tuu .. okey, muat-muat aku je .. pastu jalan catwalk #tipu lah, tunjuk dekat mak ..

Tetibe mak cakap "mak tak berkenan lah akak ambil warna putih, sebab akak ni comot" ..

Trang-tang-tang ! .. Macam ade kaca dalam hati aku ni pecah -__- .. wuuu :'( ..

Dengan hati yang berat, aku cakap, "yelah, akak ambil yang ni lah" .. hhaha .
Kantoi sudah .. aku ni comot .. baju tu baju untuk Raya aku .. pink maroon daa ..

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: