Saturday, 23 June 2012

Dikir Putri

Assalammualaikum .
Mata aku ni sayu je, kang jap Lagi terbungkang atas katil berdengkur :o .. Sebelum tidur ni nak cerite pasal mase Hari Rabu minggu lepas, tarikh die aku dah lupe .. Aku pergi bertanding Dikir Puteri kat SMK Serendah . Dekat je dengan sekolah .. Dan kitorang dapat no.2 . No.1 SMKBS .. No.2 SMKBS 2 . :) Lepas dah habis semua aktiviti tu, kitorang tak ade kerja nak dibuat, Si Cik Kiah ( Khairiah ) bawak kamera .. apeLagi, tangkap gambar lah kat sane macam orang Jakun .. Eh, mane ade, tempat tu lawa je .. he he ..

*Muke berminyak sebab seharian kat sane .. 
Time balik tu cikgu belanje durian sorang sebijik . Tapi durian aku hiLang kat sekoLah T^T . Sedih !

Ok . Tu je :) Babai ..

2 comments:

ciksengeh :D said...

wuwu . lamanya tak singgah sini ! hye dik !

♥ Anis said...

@ciksengeh :D hai akak ! :) Lame tak singgah blog akak jugak ! =)