Friday, 15 June 2012

Ponteng, tak perlu kata apa-apa

Assalammualaikum warahmatullahiwabarakatuh

Sebelum tu, jangan salah sangke lah, bukan Anis yang ponteng ._. ! Hi hi hi .. Ade sorang budak ni, budak lelaki, sekelas dengan Anis . Die ponteng .. #Aku benci manusia yang suka ponteng kelas. Ha ha ha, Anis tengah report ni .. meh nak speak Kedah sikit .

Amboi3 ! Sedap hang poteng, apa hang pikiq ceq tak nampak hang merayap sana, merayap sini ! Hang pikiq hang dok menyorok belakang van maroon tu, ceq tak boleh nampak hang ! Badan dah lah sekeping ! Ceq ni mata kucing tau tak ?! Tak tau ? Tanye lain kali -- . Oo.. sedap-sedap hang ponteng ! Kami kat kelas blajaq BM .. puiih, harap je pandai daripada ceq ! Piiiraah .
*Kalau dia baca entry ni kan bagus .
*Anis anak jati Selangor .. he he he 

No comments: