Friday, 1 June 2012

Doodle Lelaki + Cerita aku laa :D

Jam menunjukkan pukul 3.01 p.m eh, 3.02 p.m pulak .. hehe, weh korang yang tercongok depan blog serabut aku ni, nak tengok tak dudel lelaki aku buat ? Ala-ala Korea kot walaupun aku tak minat --' hehe .. Aku bab-bab mengale ni memang FAIL Habis !


Aku malas nak warna ni, so aku buat dua je, yang penting, kaler biru wajib ade ! Muahaha * gelak adudu


#Pinky boy ! .. haha

Yang ni gambar doodle kat header aku .. berape jam aku buat doodle ni + header lagi .. =_= .. header lama aku tu buat sementara je .. :)
Comel tak ? #Perasan kejap

Heeehehe, k lah, aku ade banyak jemputan giveaway & nak buat header kawan ni .. babai . ^^


Okey, tu header aku, nampak serabut tapi disebabkan ade muke Alyph, muahaha ..
Enjoy lagu feveret aku .. Wassalam . ..