Friday, 15 June 2012

Jadi berubah dari kawan ke sombong sebab ..

Assalammualaikum . Sedihnye rasa, tahun lepas, kemain rapat #kawan . Tahun ni dah sombong ! Kat fb kosong jer kotak chat .. sebab mereka dah besar dan dah berpunya, pakwe dan makwe . Kalau chat kang, ade yang jelly-jelly . Cemburu buta . Bagi aku ade kawan jer dah cukup kan Cik Jah, Cik Yah, Cik Ta, Cik Nur, Cik Kiah, Cik Dia kan ? Aku ? Cik Nab -_- Ho ho ho ..

Dulu cakap jer kawan, forever, hmm, sekarang, dah ada yang isi dalam hati ni, lupa dah semuanya ..

Bha ha ha ! Kesian aku tengok gambar tu ..
Don't cry, Allah, familly and friends always beside you =)

No comments: