Sunday 24 June 2012

Rindu Dia .. :(

Assalammualaikum .

Pernah bace entry ni ? Kalau tak pernah, pergi bace pastu baru korang boLeh paham aku rindu sape .. :'(
Tau kan ? Rindu sangat kat Poyo ! . Hari Jumaat Lepas, dia dah mati sebab terkena virus ape ntah name die .. T^T .. Tak de lagi haiwan yang aku bela sekarang ni ..

Mase hari Jumaat tu, hujan, dan haritu jugak aku dapat no second last dalam kelas dan aku rase tak sedap hati .. kat sekoLah pon aku nangis .. #Serius, aku pon tak tau nape aku nangis .

Then balik sekoLah, sampai rumah .. aku tengok dalam kotak, die tengah keras . Kejang ! . Aku rasa kat badan die, kaku je .. "Ya Allah .. Poyo !" Tu je yang aku cakap . SemaLam, nangis lagi sampai berbengkak-bangkak mata . Dua tahun aku jage die . v_'v . Sedih sangat . Poyo lah kucing yang pernah main sorok-sorok dengan aku . Die lah yang selalu tidur terkangkang . Die seekor . Tiada kucing lain yg pernah buat macam tu .


Sayang Poyo :'( . I Miss You . Aku menaip sambil mengelap air mata . Thanks baca .

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: