Tuesday, 29 May 2012

Cerita : Kena Buli

Wooo ... bosannye cuti ni :( . I HATE SCHOOL HOLIDAY !
Nak buat cerita lah, tapi cerita ni tak ade kena mengena dengan Anis dan juga orang lain, sebab Anis reka sendiri cerita ni .. hehe ..

So, jom baca ..

'Nama aku Nini. Aku pelajar baru di SMK** duduk di asrama . Aku orang biasa-biasa je. Tak kaya dan tak cantik macam Maya Karin. Tapi aku bersyukur sebab aku dilahirkan tanpa cacat cela. Warna feveret aku pink. Aku ni tidak reti dan tidak suka berfesyen. Aku ni selekeh je dan lurus jugak. Tapi takdelah macam si Ugly Betty tu.  Aku tak pakai pendakap gigi pon . hihi.Mungkin sebab tu lah, aku kena buli I_I !
Kalau nak tau, itu lah aku, comel kan ? Sila muntah sekarang kalau perlu :p .
Hari-hari saya kena buli, kena buat kerja sekolah budak Senior lah, kena cuci bajulah, nak gosok gigi pon suruh aku ! >:( nasib badan .. kalau aku tak buat kerja diorang, alamatnye, kena baling selipar jepun jelah aku ! .. Kalah benjol Shin Chan tau .. :(
Kalau macam tu, aku pulaklah yang naik minyak ! Berapi-rapi mata aku..ingat nak hilangkan benjol tu senangkah ? Hilang cun aku macam tu ..

Diorang pulak yang takukan aku ! Muahaha .. k lah.. nanti aku sambung cerita pasal aku kena buli ni .. :D
Semua dudel dalam ni 100% Anis punye . Jangan ngengada nak amik ! :O<
Babai .

No comments: