Saturday, 26 May 2012

Garang gile la .

Assalammualaikum dan selamat sejahera . :)
Muka aku time marah ! :<

Bajet pengawas kasut beriben biru je aku ni ... tapi memang aku pernah jadi pengawas pon tapi time darjah dua hingga darjah tiga . setahun je --' sebab aku ni garang sangat kot ! = = . Mau tak, time jadi pengawas, ceyh . excited gile la .. * bebudak biase la . tapi bila aku dah jadi pengawas, jadi harimau nak terkam budak pon ada . Sekali jeling budak tu dah takut dengan aku ! Wakaka ! Eh, aku tak tipu korang lah .. mase tu budak tu nak main air lecak, aku time jaga dewan mase tu, nampak .. dan hambek ko .. jelingan maut aku bagi ! terus lari pecut kalah hero larian kat sekolah aku tu .. pergh ! haha ..

Yang ni pulak aku mase tu jaga kelas budak-budak nakal, memang peniing gile lah .. dah lah jage situ sekor-sekor macam kucing salah masuk rumah pulak ! :< bosan .. time jaga-jaga .. budak lelaki.haii biase lah .. melompat macam beruk dapat izin kahwin empat lah kerjanya .. -.- Aku geram sangat, aku ambil kayu yang dah tersedia untuk aku kat belakang kelas, aku pon dengan bersemangat dan sekuat hatinye kejar budak laki tu .. ambooi eksyen nyeh ! .. Mata dah berapi-rapi, main kejar-kejar di taman lah pulak .. tapi ni main kejar-kejar dalam kelas yang hiruk pikuk , tunggang langgang, meja dan kerusi ibarat bunga di taman, sampah-sampah, kertas-kertas pulak ibarat rumput hijau . -..- melebih-lebih pulak . Eh, seb baik tak de orang pasang lagu berlari berkejaran tu kan .. kalau tak .. lagi baran aku ! .. haha . Parah budak laki tu aku kerjakan . Haaa .. amek kau .. ! :D hahaha ... gelak serupe adudu ..

Ade lagi ke eh yang aku nak cerita time bebudak .. sekolah kebangsaan .. banyak .. tapi biarlah aku cerita ni dulu :D .. k lah bai . 
Assalammualaikum .

No comments: