Sunday 20 May 2012

Saya Sungguh jeles !


Gambar tu ibaratkan girl tu berjumpa dengan boy tu .. So Sweet  :')  walaupun tak nampak mana sweetnye , .. doodle comot tu Anis yang lukis .. ekeke .. aww .. berpandangan dari jauh, mata bertentang mata .. jatuh ke hati .. :3

Akibat terpengaruh dengan cerita novel, aku menjadi jeles dengan orang yang bercouple tu, aku rasa jeles !, aku tak tau lah ape aku cakap ni :'( . Jiwang tahap basikal berkarat . Angau tak sudah-2, oii kawan2 semua yang baca entry ni, tolong ubatkan boleh ? Terpengaruh sebab aku nak jadi manusia macam dalam novel .. tapi tidak mungkin sama sekali . :')

Simpan di dalam hati, berangan-angan sampai berbijik-bijik jerawat datang tanpa dijemput di muka, ibarat pokok taugeh, tumbuh laju ibarat Kereta F1 dan susah nak hilang, picit keluar air, tangan ade berbilion bakteria gatal, memicit jerawat, alamatnye, segar-bugar lah jerawat .. *amalkan 1 kali seminggu

Macam tu lah aku kalau aku merepek ! Daripada korang gila baca entry ni, baik aku pergi cabut dulu .. Kang berjangkit dengan aku angau ni .. kena saman aku .. keluar berita para bloggers berjangkit dengan Anis dengan sikap angau dan 99.3% mempublishkan post tentang jiwang-jiwang licin dengan menggunakan sabun pencuci pinggan Sunlight[100 biji limau] dan menyebabkan bloglist kite penuh dengan kesyahduan, tentang CINTA.. woi..belajar pon lagi 9 tahun baru habis,, --' K lah .. pecah rekod aku buat karangan..amacam ? Nak lawan ke ? haha !

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Nisha said...

hai!

Sebenarnya nis dulu pon gune button follow tu.. tapi, adelah sorang dua org tu, kata kt nis,

"Awak, saya cadangkan guna follower widget. SBB saya x dapat follow awak Maap ya"

sbb tu nis bersusah payah letak followers widget tu..

Student Kecik said...

nis: Anis pernah dengar jugak macam tu, kalau tak nak letak widget tu, cube letak di sidebar link utk follow .. erm. reti tak ? :) kalau tak tau, Anis bleh ajar :D