Sunday 18 November 2012

Sekarang Ni Online Malam Je

Assalamualaikum dan selamat pagi "sekarang 12.19 a.m"
Cuti sekolah tahun ni aku dapat bukak blog, facebook dan twitter malam-2 ajelah. Huu, siang aku buat kerja rumah dan tengok tv. Lepas tu, jaga baby 3 ekor. HEHE. Elok lah daripada tak ade benda nak dibuat. Lol sedih lah, semua dapat online siang. Aku jer ni haa yang online sampai ke pagi T-T macam hape je. Duk lah melangut depan blog sensorang. Tu yang semakin lame semakin hilang mood berblogging.

Baru beberapa minit yang lepas, aku menukar template dahku. Waduh-2! Asyik-2 tukar template. Asyik-2 tukar template. Macam tak de kerja lain. HEHE, kan aku dah cakap di post yang harituh, aku cepat terpengaruh dengan blog seseorang so jangan nak tertanya-tanya lah kan kenapa aku ni suka ubah-2 template. Ohh, template ini kepunyaan Hafiz Zulkafly. Aku tertarik dengan warna dia. Lepas ni maybe aku akan bertukar menjadi raksasa pink pulak. Heii macam-2 .__.

Ok-3 sampai di sini sahaja aku merungut tak tentu pasal. Gua nak tidur lah, esok ada kenduri. Sekarang ni bukan kad orang kahwin je yang aku dapat. Jemputan GA dan contest pun berlambak. K lah sebenarnya baru 2 jemputan. HEHE, bye, assalamualaikum.
Suddenly, I've fainted when looking at alyph .__. 

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

No comments: