Sunday 11 November 2012

Year End Giveaway 2012

Assalamualaikum saudara saudari yang hebat! Sementara menunggu cerita Ayat-ayat Cinta start, aku nak menyibukkan diri ikut join Year End Giveaway 2012 daripada akak kiut Alya Jane. Aku perasan lah kan, blog tuan penganjur giveaway ni cantik ngam dengan tuannya yang kiut. HEHE, ini bukan satu godaan untuk aku merasuah akak Jane supaya aku menang GA ni. Ikhlas tau tengok ni muka aku persis muka Sarjan Misai yang kacak :P. 

Cakap banyak pulak dahku ini. Okeylah, kalau nak join, klik banner tu ok? Ni aku senaraikan hadiah-hadiah yang terdapat di dalam GA ini.
  1. Novel
  2. Avon simply pretty lip and cheek tint.
  3. Avon perfume vanilla soft musk.
  4. Bag 2PM dan DVD JAYPARK
  5. Topup RM5 untuk maxis/digi/celcom bagi 1st, 2nd, and 3rd place

Kalau tak faham ape yang aku nyatakan atas tu T-T pergi sini. Giveaway ni expired pada tarikh 25 December 2012. Aku tag Makcik Syafiqah :) HEHE. Adios

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

1 comment:

Unknown said...

tok tok tok . datang sini . :D

good luck ye giveaway by alya jane ni :D

semoga menang. oh ya .

mari join giveaway ni :D
mp3 sport untuk dimenangi.
ada 3 watch diberi secara random.

jum meriahkan amer nye giveaway :D
http://www.amercorner.com/2012/11/mini-gempak-giveaway-by.html