Friday 30 November 2012

Kecewa Sangat Lah

Muka stress dan kecewa yang melampau. Assalamualaikum, hari ni mood nak update, tapi tak tahu nak update apa. Ok, blog baru berubah, aku terasa kecewa lah. Kalau ada manusia yang perasan bagus dan anggap dia aje yang betul. Yang lain semua tak kena dekat mata dia. Dia aje yang perasan bagus sangat. Langsung tak nak dengar kata orang lain. Bosanlah, dengan orang macam ni. Puii~

Sekarang ni aku on9 pakai Windows XP iaitu komputer lama aku sejak aku kecik lagi. Semalam baru hidup sebab apa ntah mamat indon tu buat. *sebenarnya brother aku* And, betul-2 aku tak selesa dan tak berapa suka pakai Windows XP ni. Setakat main game Counter Strike boleh laa. Tapi bersyukur lah jugak, ada benda yang boleh bawak aku ke alam siber :) Wewewe

Tuuutt, dan lagi satu kenapa aku stress sangat, blog aku kecil kan? Ikut size monitor aku ni haa. Padahal notebook aku lagi kecik dari monitor ni. Geram lah, harap aje besar, tapi bila tengok kecil semut. Aku geram sangat :( Size keseluruhan blog aku 729. Size header au 760 entah tiba-2 pula berbeza tapi ngam. *melalut dah* Aku rindu nak sekolah balik, dan aku rasa aku turun kelas Amanah! Wewewe, yeyee! Itu pun yang aku mintak dari awal tahun 2012 T-T entah lah..
Berwudhuk dapat melegakan perasaan aku yang sedang kacau-bilau.


THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

3 comments:

Aina Zairulnizam said...

sape yang prenggan atas sekali tu? :o

Student Kecik said...

@enna zackni HEHE, yg pasti bukan kau..

Anonymous said...

I was suggested this web site by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You're
amazing! Thanks!

Look at my page ... aviametserver.ru/wiki/index.php?title=Selecting_Triumphant_Weight_Loss_Plans_That_Give_Good_Results