Saturday 1 December 2012

Bakal Mengumumkan First Giveaway Sofia, Syafiqah dan Anis

Assalamualaikum, hai! Dah breakfast ? *aku annoying T-T OK, sekarang masa serius, anis! Tengok ni
Esok InsyaAllah aku, Sofia dan Syafiqah akan melancarkan satu Giveaway sempena cuti sekolah dan tepat-tepat pada 1/12/2012 bersamaan dengan Harimau menentang Garuda. Sponsor ramai la jugak, di atas bantuan Aina Zura yang telah banyak membantu kitorang mencarikan sponsor. TERIMA KASIH aku ucapkan dan jangan berkecil hati tau :( Sorry kalau aku cakap macam orang bangla.

Ekceli itu aje aku nak cakap. Bincang topik yang pendek dan topik lain yang lebih, itulah aku! HEHE, ok now, kita tukar topik yang lebih kepada membebel macam mak nenek kebaya *ayat adik aku tu. Tak sampai setengah hari aku dah uba balik blog aku. Now kalau korang tengok sidebar aku tu macam kak Lina, right? Coding nya lain wookay :D Atas usaha aku menggabungkan kod dari tutorial Kak Una.

Sekarang ni, abang aku dah bagi aku sekotak besar iaitu monitor lama dan aku berkuasa ke atas komputer ni. Tadi aku mula lah download Photoshop. Lepas tu download WinZip untuk extract file. Lepas tu satu lagi problem, font-font yang aku dah download dekat notebook semua kat sana -.- So, terpaksalah aku mendownload font menggunakan Windows XP. Mula-mula aku konfius sebab macam mana nak install font ni? Then aku search pakcik google dapat lah aku install. Maklumat di hujung jari sahaja ;p

Aku harap komputer ni sayang aku dan aku harap ramai yang join giveaway kitorang
Bye.
THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

4 comments:

Masmira Masri said...

wahh byk sponsor yer menarik2...

do visit n follow me
http://myaleo.blogspot.com/2012/11/myaleo-post-wedding.html

Student Kecik said...

Done :)

Anis Farhana said...

Cantik blog awak . haha . saya pun macam awak , kejap kejap edit blog . dah jadi habit . hehehe :)

Student Kecik said...

@Nadyrah Zulkifly Insyaallah Anis join ye :)

@Anis Farhana HEHE, tulah dah jadi habit. Blog saya ni simple je lah :) Thanks