Monday, 24 December 2012

Apakah Itu? -.-

Assalamualaikum.
Haa terkejut beruk tak? Eh apa yang terkejut nya -.-
Tengok belog aku ni makin hmpeh tak? "a'ah memang"
Entahlah, aku tukarkan blog aku sebab rasa tak sedap hati.

Hati memang tak sedap. Paha baru sedap -.- eh?
Hati aku rasa tak sedap so aku tukar jadi biru.
Apakah itu? Errk. 
Akumasih memikirkan macam mana aku nak adjust blog aku ..
yang cacat ini. HEHE :P

How?
Can I?
What is that?
 Can you give me some idea? 

Errgghh. Serabut kepala otak ni.
Tak lama lagi nak sekolah, maka bertambah serabut.
Dah lah. ada budak merah nak main game. Bye

6 comments:

ishy77 said...

apa eh tajuk citer katun tu? best gak citer dier...

Syuhada Nasya said...

btol la kan .. kadang xda idea nk update blog huhuu

♥ Anis said...

@ishy77 Cerita UP :) best-2 !

♥ Anis said...

@Syuhada Nasya ha'a :| otak hang .. hehe

ELFarahin said...

Jom JOIN ni :)
http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

♥ Anis said...

@ELFarahin InsyaAllah :)