Friday 14 December 2012

Selamat Tingaal Piala AFF Suzuki 2012

Assalamualaikum, hai semua. Huh dah nak dekat pukul satu baru aku nak update pasal bola ._. ape-ape je lah. Ok, sebelum aku nak join Segment : King Follow Back by Amer Corner, aku nak membebel sikit. Semalam tak sempat aku nak bebelkan sesuatu. Ok straight

Haa, tengok bola tak semalam? Aku of course lah tengok. Semangat woo pakai baju bola lagi. Tapi bila dah habis, sakit hati :'( Tak adil lah permainan dekat Bangkok semalam. Malaysia dah lah dapat padang macam hape aje. Tapi takpelah, bersyukur jugak kan ada padang. Lepas tu yang buat aku hangin satu badan pengadil berat sebelah! Geram nya aku dengan reff tu. Aku bagi freekick karang. Kesian nya Fadhli Shas kena kad merah. Dia dah lah bahagian pertahanan. Dah bolos 2 gol. Padahal Fadhli Shas tak buat pape pun. Nak cakap je, tu pun kena layang kad kuning. Eeeee! Stupid kau reff. 

Itu jelah yang aku nak bebelkan. Aku ni jenis hot temper punya minah. Jangan jadi macam aku tau. Bye u_u

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Unknown said...

Takda rezeki Malaysia kali nie...

Student Kecik said...

hEMM :(