Saturday 8 December 2012

Edit Blog Dia !

Assalamualaikum . Hi manusia T-T
Malam ni aku nak ceghita and promote blog yang aku dah edit .
Simple-simple aje aku edit. Tiga warna pink, satu warna purple.
Yelah, tengok lah blog aku biasa je biasa je . Whuuu whee.
Dan semua blog yang aku edit tu background dia semua polka dot yang aku curik dari blog Kak Nurul Amalina. Tenkiuu kak ^^
Orang pertama yang mintak aku edit blog dia, Cik Sofia. Pergilah ke blog dia ._. My Friend !
Yang ke-2, aku edit blog Cik Nadirah. My friend ! Dan bakal sekelas ngan aku tahun depan *eh tak tanya pun Hihi

Yang ke-3, blog Cik Aqila. Dia mintak aku edit blog dia dari facebook :) Itu bukan blog personal dia kut. Itu blog ke tiga. Mungkin laa. .

Yang ke-4, blog Cik eyma Azzaharah. Yang header tu bukan aku buat. Nanti bukak sekolah aku tuntut hutang. HAHA! Kejam nye aku.

Hanya rm5 itupn kalau customer puas hati. Kalau tak, aku suruh dia follow log aku je. Kihkih, bye

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments: