Sunday 30 December 2012

Mandi Manda di Ulu Kalong

Assalamualaikum. Sebenarnya aku pergi mandi kat Ulu Kalong ni dah lamaaaa dah. Lamaaaa dah. Tapi bulan ni lah. HIHI. Sekarang baru aku tergedik-gedik nak update. Takpelah, janji ROCK. Eh apesal ni? HAHA. Ok aku tak ada ape nak cerita. Biar gambar yang ceritakan segalanya. Jari aku malas nak type panjang-panjang. HEHE :P. Ok ni aku berkelah dengan jiran-jiran.

Cer teka ni apa?
Gambar yang kabur dan tak boleh belah :P
Keluarga Cik Jun dan Encik Mohamad nor. Keluarga aku ni. HEHE :P aku takde so jangan dicari.
Keluarga Cik Faridah dan Cik Baharom
Keluarga Cik midah dan Cik Subari
Keluarga Cik Sue dan Cik Medan
Memang syokk woo . HIHI 

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments:

Aina Zairulnizam said...

eh! zaza pon ade huhu

Student Kecik said...

HEHE, kan kitorang jiran :)