Monday 31 December 2012

Tahun 2012 Memberi Beribu Kenangan

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum saudara saudari saudatok saudanek sekalian :) Sedar tak sedar, sibuk shopping sakan siang tadi, aku baru ingat (1:37 pagi) yang dah nak masuk tahun 2013. Bukan tu je, aku pun still konpius lagi, mamai mamai ayam lagi ni. Tidur kemain lama, tu yang dok depan komputer sampai ke pagi ni. Haha!

Ya Allah, aku masih tak percaya lagi nii. Ke aku ni mimpi, ngigau? *cubit pipi 3 kali* Emm, tak lah sakit sangat, pipi aku ni tembam. "Awak-awak, betul ke dah 1/1/2013? Saya dah form 3 ke awak? Saya dah nak dekat PMR ke awak? " Haa, tipu kan?

Ehh, betul ke? :/ Dah nak PMR dah aku ni. Dah tua rupanya aku ni. Dah makin besar rupanya aku ni. AZAM! Dari haritu aku dah fikirkan azam aku. Orang selalu cakap aku cakap cakap cakap tak serupa bikin. Macam mana tu? Alah macam kita cakap tak nak bukak blog, last-last bukak juga. Haa gitulah.
InsyaAllah ! Aku akan ingat azam aku tu.

Aku fikir aku nak diactive kan akaun facebook. FIKIR lah baru. Tapi entahlah, tak dapat kata putus lagi. InsyaAllah iya, InsyaAllah tak. Kita tengok je nanti. "Tengok-tengok aku ni lebih fokuskan kat facebook dan blog je, pelajaran tunggang langgang T___T"

Ya Allah, Mohon di jauhi. Azam korang pula ape ye? Azam lepas dah tercapai ke belum? Aku belum. HIHI sebab aku tengok macam makin merosot aje. Makin merundum, jatuh bak nangka busuk. HUHU. Kalau azam awak tercapai dengan jayanya, tahniah aku ucapkan!

Akhir kata, semoga tahun lepas banyak mengajar kita untuk menjadi insan yang berguna untuk hari yang akan menyusul. Semoga kita selalu diberkati oleh-NYA. InsyaAllah, Amin Ya Rabbal Alamin :)
THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

8 comments:

Anonymous said...

ahaa baru nak PMR yee . goodluck . bagi sy , tak payah deactived . just kena kurang kan laa main laman-2 social ni . just sharing ;) heee

Student Kecik said...

@Aleeza Zailan thanks for share :D Kadang2 susah nak control nafsu siber ni T___T HIHI

Mama Amirul said...

Good luck for PMR dear....
Semoga semua azam 2012 telah tercapai dan berusaha untuk laksanakan azam 2013 plak..

Student Kecik said...

@Norain Ujang Terima Kasih :)
InsyaAllah, Amin.. ^^

Student Kecik said...

@Aimie Mimot thanks tag saya ^^

Windflower said...

selamat tahun baru :)
All the best PMR... ^^

#saya takde PMR tapi ade PBS.. huhu *beruntung kejap*

che mija said...

all the best and salam kenal ^^

Student Kecik said...

@Puteri Afiqah Amboi, haha thanks :D

@mrs Q Mia thanks and salam kenal juga :D